RPG Fairy Tail
Přihlaš se prosím~
RPG Fairy Tail
Přihlaš se prosím~
RPG Fairy Tail
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


rpg-fairytail.blog.cz
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Zero & Yuu

Go down 
AuthorMessage
Zero Yakei

Zero Yakei


Posts : 41
Join date : 2018-01-06
Age : 25
Location : Ishgar, Crocus - Nemocnice

Zero & Yuu Empty
PostSubject: Zero & Yuu   Zero & Yuu Icon_minitime15.07.18 22:53


Jsem Zero. Jsem student. Nikdy jsem knížky příliš nečetl a tak jsem netušil, že láska může být tak komplikovaná. Třeba - nikdy jsem netušil, že mluvit s dívkou bude tak těžké! Určitě to znáte, ten pocit, když se vám stáhne hrdlo a na slova "Jak se máš?" odpovídáte "Ano."
V mé třídě je spoustu zajímavých lidí a o to zajímavějších učitelů. Přeskočme však nezajímavé detaily každého milostného příběhu. Seznámím vás s osobou, která hraje v tomto... zamilovaném zápisu velmi podstatnou roli - Yuu Ichikawa.
Z mého pohledu je to dokonalost sama. V tělocviku by vás rozdrtila, v plavání by vás rozdrtila a drtí teoreticky všechno, co ji zabraňuje stát v první příčce nad Rin Yoru. Možná se zdá být rytířská bytost, která nevyznává nic jiného, než železo, ale já pevně věřím, že vevnitř je to skutečně citlivá milující osoba.
Huh? Jak to víte? No... říct to narovinu by bylo příliš jednoduché, to se přeci v pohádkách nestává. Princ si musí svou princeznu vydobýt a zasloužit, porazit draky, přejít sedmero hory, zlomit kletby a podobně. Takže si na ten moment pěkně počkejte.

Blíží se Yuuiny narozeniny. Vlastně pro mě to znamená takovou rutinu - všechny holky přeci zbožňují, když si kluci pamatují jejich narozeniny. Naneštěstí při jedné nešťastné náhodě na školním hřišti a ředitelkou Ellukou je Yuu v ošetřovně, což znamená, že mně zbývá vymyslet, jak ji nenápadně přijít navštívit, abych nevzbudil velké podezření.